måndag 13 augusti 2018

Skogslängtan!!

Något som jag har saknat i sommar är att vara ute i skogen. När det har varit så varmt & torrt har det inte blivit några turer ut i storskogen. Hade en ambition att vi skulle ut & gå på olika vandringsleder men min man har en fot som krånglar, svullen hälsena & en stukning på det. Nu är han lite bättre & när vädret verkar vara lite mer höstigt kanske det kan blir många turer till skogs.

Vi var till en stor sportaffär igår då mellandotter skulle ha springskor & då köpte vi en stekpanna att ha över öppen eld. Hoppas på att inviga den snart. Vill man ha inspiration att laga mat i det fria kan jag rekommendera Norrlandsresan på Meny i P1.

Får se om vi kan få till någon tur i helgen & helgen efter det åker jag på Yogadagarna i Ytterjärna. Det är fjärde året i rad jag besöker den superhärliga kundaliniyogafestivalen, en till längtan♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar