onsdag 22 juni 2022

Dagens Sellpy-fynd

 Jo jag vet att bloggen heter Yoga & Skriva och så skriver jag mest om vardag och ytligheter som kläder. Jag har ändrat mig en del efter 50 (eller kanske läs klimakteriet) yogan är inte lika intressant längre. 

Missförstå mig rätt: yogan är intressant att göra men inte så mycket prata om eller nödvändigtvis vidareutbilda mig inom. Yogan har varit min livlina i så många år jag har nästan allt att tacka den för! Nu har den blivit något jag gör nästan varje dag för att då mår jag bra. Jo jag kan må ännu bättre om jag yogar lite längre stunder och mediterar mer, det vet jag men inte något jag prioriterar just nu.

En av mina nya hobbies😀är att bevaka märken på Sellpy och kanske unna mig ett litet köp (högst en gång i månaden). Som mamma till tre döttrar har jag oftast kommit i sista hand när det gäller shopping. Inte så att mina döttrar alls har varit bortskämda men pengarna har inte räckt till och vi har prioriterat annat som bra mat (& yogautbildning😏).

Nu känns det som lyx att kunna unna mig några plagg då & då. Som den här toppen från Rosemunde, precis som ny!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar