fredag 13 juli 2012

Lite ur slag

Kanske kan bero på att jag fick en glasbit i foten i morse, fick dra ur den med pincett, aj!
Eller Ladies holiday, kan ju påverka humöret lite har jag märkt:-).
Eller att jag ser ut som en prickig korv i ansiktet! När jag var i Turkiet passade jag på att plocka ögonbrynen hos frisören, sk trådning, då tog hon bort allt hår i ansiktet, min hud blev inte glad = blemmor!
Eller att jag visst har spillt kaffe på min vita tröja..
Eller helt enkelt att jag har lite ont i halsen & fått förkylningsblåsor i munnen..

Nog med klagande:-). Har ialla fall ingen som helst lust att yoga heller.. Vill helst bara sitta still & kanske titta på tv. Gärna Ernst eller någon som lagar mat. Du vet så där lite småputtrigt & trevligt som gör en glad. Nu har jag väl inte suttit helt still. Har jobbat, storhandlat, stekt berg av plättar & tvättat en & annan tvättmaskin.. & ikväll väntar grillfest hos vännerna

Sat Nam kära vänner! Ha en skön fredag.  /Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar