måndag 31 mars 2014

Den ständiga frågan

hos mig brukar vara när jag ska hitta tid att sätta mig på yogamattan. Men nu har det börjat pocka på att hitta tid att komma ut i naturen. Känner igen det från förra våren & för mig är det alltid förvånande när inte yogan kommer först.. Men naturligtvis blir det tid på yogamattan också efter att jag har tankat utomhusluft. Läste igår om vårtrötthet & känner igen mig, har varit så trött på sista tiden. Det ska visst vara värst nu när vi ställer om klockan. Tänker att det vänder & lägger in frogpose & gröna drinkar (med råriven rödbeta i förvandlas färgen..) i min planering.


Råriven rödbeta i gröndrinken!

I lördags tankade hela familjen solljus♥

4 kommentarer:

  1. Det lockar verkigen att vara ute nu, och de där förändringarna är så härliga. Man brukar också orka rätt mycket mer när våren kommer och kvällarna blir så mycket längre, så att man hinner både yoga och vara ute.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu får jag lite hopp om att hinna mer av allt jag vill. Kram och tack♥

      Radera
  2. Dags för dagens kliché: allt har sin tid :)
    Kram och njut i det lilla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det men man får någon sorts panik om man inte tillbringar tillräckligt med tid på mattan:-). För vi klarar ju oss inte utan yogan.. Kram

      Radera