fredag 8 januari 2021

2021


 Hej! 

Tyst här på bloggen men jag ser att några är inne och kikar ibland och jag längtar efter att skriva mer. Mitt liv nu är mest fyllt av valpen, jobb & så försöker jag få till mina promenader & yogan. Försöker få till är kanske inte det rätta ordet för oftast är jag duktig & går en promenad per dag & yogar nästan varje dag. Jag gjorde ett yogapass för att Läka Stress (mediyoga) i 20 dagar i rad fram till i måndags. Då var jag först i stallet med yngsta dottern & senare när vi gjorde kvällsmat så åt valpen upp en olivoljekork som jag råkade tappa ner på golvet... Det blev sent vetrinärbesök & även vetrinärbesök på annan ort dagen efter. Allt gick bra men min tänkta 40 dagars slutade jag med efter halva tiden. Helt ok då jag har haft lite problem med ryggen & inte tyckte att den hjälpte så bra. Nu har jag gått över till att ha fokus på grodor (frogpose) & Sat Kriya istället.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar