söndag 12 november 2023

Inget särskilt en söndag..

Dottern vaknar med 40 graders feber & ännu mer halsont så det blir en tur till vårdcentralen för halsprov men ingen halsfluss så det är vila som gäller. Jag tänker också ta en lugn dag men det blir en spontan storstädning av ena toaletten efter en lugn stund i soffan. Mannen är också halvkrasslig, de stora döttrarna ringer & grattar på fars dag, han får vänta på presenten men jag har fixat lite olika raggsockar i paket från yngsta dottern (han sa att han behövde det häromdagen:-).

Igår hade dottern & jag stalltjänst men eftersom hon var sjuk fick jag fixa det själv. Ganska mörbultad i kroppen idag kan jag säga men också mysigt när 7 hästar gnäggar välkomnande när det är dags för frukost/lunch/kvällsmat..

Från familjens snapchat

Just nu läser jag  Bröd och Mjölk och den är väl ganska bra tycker jag. Over and out från en mörk novembersöndag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar