tisdag 8 januari 2013

Dåligt fokus

i går kväll när jag yogade. Trots att förutsättningarna var bästa tänkbara, lilla M sov & resten av familjen var ute. Tankarna for runt & jag hittade inte dit där jag är avslappnad, koncentrerad & fokuserad. Där jag känner att jag tar emot. Pratade med min yogavän som har shalan igår & lovordade min yoga. Dessutom skrev jag här på bloggen härom dagen att det var skönt att få handledning via cd. Igår blev jag så frustrerad över att pauserna mellan övningarna var för långa på cdn. Lite ironiskt. Det är nog dags att yoga "ensam" med min timer igen. Bra att ha valmöjligheten.

En gammal bild från bloggen. Hoppas på nya gröna bilder snart:)
Idag är jag tacksam över att vi har fått vårt hus sålt. Tacksam över anmälningarna till mitt yogapass ikväll. Känner att jag behöver fylla på med näring till kroppen. Längtar efter gröna smoothisar & rårrivna grönsaker.

1 kommentar: