fredag 1 november 2013

Fredag


Morgonens gröna
Äntligen lite mer ork i systemet efter ladies holiday. Längtar efter mer fysisk yoga. Bring it on. Massor med frogpose, eldandning med stort E, mirakelböjar, stolen & armhuggningar. Jag är redo. Igår fick det bli Nahbi kriya. Lyx att få tid till en lång stunds yoga & meditation mellan taxiverksamheten (skjutsning av döttrar hit & dit).
Allt kanske inte är helt perfekt i mitt liv. Men jag väljer tacksamhetsblicken idag. Fokusera på det som är bra. Njuta av livet. Vi lever nu!
Cyklade till jobbet i morse. Frisk luft & lite ljus gör underverk med humöret & det behövs sannerligen i november. Sat Nam

3 kommentarer:

  1. Å vad jag tycker om färgerna du alltid bjuder på!!!

    SvaraRadera
  2. Tacksamhetsblicken!
    Vilket ord och vilken inställning ♥

    SvaraRadera
  3. Håller med de två vännerna ovanför. Blev så sugen på grönkål, måste köpa det idag :) Om jag hinnr mellan alla åtaganden! Kram kram

    SvaraRadera