torsdag 7 augusti 2014

Redan torsdag

Var tog den här veckan vägen? Helt plötsligt torsdag & så länge det är varmt måste man ta sina stunder på bryggan med fötterna i vattnet. Läsa lite i boken jag lånade häromdagen. Har varit på en del yogaklasser i Nora & där är det många som ger deeksha, därav bokvalet. Deeksha är när någon håller sina händer över/på ens huvud en liten stund, som en energiöverföring. De gånger jag har fått det har det inte varit världsomvälvande men fint. Det har varit valfritt innan savasana på dessa klasser. Min egen yoga har inte fått mycket plats den här veckan, har känt mig lite krasslig men smyger in lite yoga här & där i väntan på ork & tid. Kvällens yogapass för hjärtat var kort & stillsamt. Kram & Sat Nam

4 kommentarer:

  1. Åh, den boken har jag också läst.
    Kram och hoppas din helg blir fin och vilsam!

    SvaraRadera
  2. Tack♥ & jag har bara läst en liten bit men när jag fick syn på den hos min yogavän blev jag sugen och läsa och när hon direkt frågade om jag ville låna så.. Kram!

    SvaraRadera
  3. Sitta på bryggan låter perfekt. Vad heter boken? Kram!

    SvaraRadera