onsdag 20 augusti 2014

Småjobbig vecka

I måndags hade jag lyxat till det med att boka en hel timmes massage. Typiskt nog vaknade jag med huvudvärk & det blev värre under dagen. Efter en bamyl (minst skadliga värktabletten enligt min "akupunktör") kunde jag gå på massagen. Men efteråt fick jag någon sorts migrän & låg däckad i sängen hela kvällen. Hade viktigt jobbmöte på tisdagen & kände mig bättre, fast huvudvärken fanns lite på lut. Samma sak idag.... trots att jag yogade startpaket 3 igår & mjukade upp den stela nacken.
Men luften känns hög & kall, härligt med lite höstkänsla. Mina rosor blommar vackert fortfarande. Det är överfullt på mina kommande yogakurser & åhh vad jag älskar min familj! Tacksam att jag oftast är frisk, att jag har ett jobb & att yogan får stor plats de flesta dagarna. Älskar mitt liv! Kram & Sat Nam

5 kommentarer:

  1. Förutom huvudvärken, vad härligt positivt! Skönt med en sån påminnelse ibland, hur lyckligt lottad man är. Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket avslut på ditt inlägg!
    Tänk så viktigt, nödvändigt och skönt att kunna konstatera hur ljuvligt livet är!
    Kram och hoppas huvudvärken inte tänker störa dej mer ♥

    SvaraRadera
  3. Tror att det ofta är så när det blir en kontrast = huvudvärken att det är då man inser vad bra man har det i vanliga fall. Kramar till både Lotta och Nina, ni lyser upp min dag:-).

    SvaraRadera
  4. Tycker mycket om ditt sätt att vända på olika problem och lyfta blicken. Rosorna ser ut att dofta underbart! Kram

    SvaraRadera