söndag 31 augusti 2014

Hemmaplan

En helg på hemmaplan var precis vad jag behövde. Pyssla i trädgården och bara vara. Göra en morgondrink som ska vara bra för levern. Grapefrukt, citron, vatten, olivolja & vitlök. Svårt för vitlökssmaken men gjorde säkert gott. Nu gick inte hela helgen i hälsans tecken. Ibland är det skönt att slippa matlagning och köpa pizza. Jag yogade ganska sent på lördagskvällen , mannen fiskade, tur att vi har våra egna intressen. Imorse var det inte svårt att gå direkt till mattan. Avslutade med meditationen ute på altanen i solen. Sen kände jag mig ganska förberedd att hålla i min yogakurs som startar idag.

4 kommentarer:

  1. Tänk så skönt det är att landa hemma och få göra sina saker ibland. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, har så många önskesaker att fixa i trädgården men i helgen blev det ett litet jordgubbsland och en rosenbåge. = lycka. Kram

      Radera
  2. Hemma i det egna andetaget ♡

    SvaraRadera
  3. Förstår precis, ibland är det guld värt att bara vara, hemma. Landa.

    SvaraRadera