tisdag 24 november 2009

Snabba ryck

Från att förra veckan ta sitt första trevande krypsteg så har nu lilla M avancerat & tar sig fram ganska fort. Har till & med kommit på hur man tar ett kliv i trappan. Det är knappt jag hänger med i svängarna.. Dags att skaffa en grind.
Ikväll blev det äntligen ett härligt yogapass i sovrummet. I bakgrunden hade jag Deva Premal i stereon & lilla M:s klagande & gnällande från spjälsängen. Jag hade gett mig tusan på att hon skulle somna i sin egen säng efter några krångliga kvällar. Efter en stunds yogande så somnade hon faktiskt. 5 suryamaskara A & B, stående fram till parsvottonasana & sen låg jag en lång stund i upavishta konasana med en kudde framför mig. Imorgon ska jag till osteopaten, ska bli härligt att få lite hjälp & se vad hon fokuserar på den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar