lördag 23 juli 2022

Happy moment

 En semestervecka är nästan slut. Innan semestern tänkte jag på saker jag ville göra: gå långa promenader/springa, plocka blåbär, läsa böcker, gör yoga & äta nyttigt..

Inte har jag gjort allt detta.. men jag har gjort andra fina saker. Grillfest hos kompisar med pool, städa nya uterummet (nöjd, nöjd nöjd) & bara varit hemma..

Ett happy-moment var när jag paddlade SUP den dagen som det var supervarmt. Jag kom på när jag stod där på brädan att det här drömde jag om för något år sen och nu står jag här! Samma sak som att jag önskade mig ett nytt jobb & nu har jag det även om det har varit lite krävande i början. 

Nu är det två veckor kvar på semestern & nästa vecka startar vi med en tur till Stockholm med delar av familjen. Det ser jag fram emot! Yngsta dottern har inte varit i Stockholm på länge så det ska bli kul att visa henne lite storstad.

1 kommentar:

  1. Hej,
    Så där blev min sommar också. Så mycket jag skulle göra och så lite av det blev gjort. Vad härligt ändå att du känner att det blev fina upplevelser under semestern. Skönt också att bara go-with-the-flow och låta det bli som det blir. Jag har inte provat SUP men det ser så fantastiskt ut. I sommar fick jag dock veta att dessa brädor är rätt stabila och inte alls så vickiga som jag trodde att de skulle vara. Jag kanske testar nästa sommar. Jamen så härligt med en tur till vackra Stockholm. Så fint där på sommaren. Njut!
    Varm kram,
    Anneli

    SvaraRadera