måndag 18 juli 2022

Semesterdag

 Första dagen på min semester! Känner mig lite trött & skulle vilja resa bort men vi startar med en hemmavecka. Jag har haft ont i nacken & tror jag biter ihop mina tänder när jag sover, den här människan behöver semester! Ändå skönt att få lite tid hemma & pyssla med det man inte orkar med när man jobbar. Igår blev det en välbehövlig städning av tvättstugan...

Vårt inglasade altan-bygge är alldeles strax klart & det ska bli kul att få inreda det lite med möbler & växter.

Kossorna hemmavid

Tjuvstartade i glas-altanen med en kompis häromdagen..

1 kommentar:

  1. Så fint med inglasad altan. Jag tror man verkligen behöver det när man bor i Sverige. På så sätt kan man dra ut på sommaren. Starta den tidigare och sedan sitta ute lite längre i höst. Ska ni ha infravärme där?
    Vi reste bort en vecka i somras och det var så underbart. Ovant efter pandemin och skönt att få byta miljö. Är jag hemma håller jag på med något hela tiden.
    Varm kram,
    Anneli

    SvaraRadera