fredag 7 oktober 2022

Fredag

 & senare i eftermiddag blir det stallet med dotterns "fredags-häst". Uj vad vi gullar med den hästen både mor & dotter! Idag skulle hon hoppa lite & det blir jag som får bygga hinder.

Motionen den här veckan har ändå varit på uppgång. Jag har tom satt på mig träningstights en dag när jag gick ut på spåret. Oftast är det mysbyxorna som gäller på hundpromenader. När jag då hade tightsen på tänkte jag springa ett varv med peppande musik i lurarna, men nej där var inte riktigt konditionen/spring-styrkan på plats ännu. Jag gjorde intervaller & det var good enough & ändå ganska kul. Jo ofta springer jag en liten bit även när jag har myskläder eller jeans men då kanske när jag är ensam på spåret😂. Min devis gällande löpning är spring när det känns lätt & annars gå!

I helgen ska jag på Eva Dahlgren med ett tjejgäng där jag inte känner alla, de hade en biljett över. Vi ska gå ut & äta innan & dricka vin. Lyx lyx lyx ska det blir för nu har det varit lite väl många lugna hemmakvällar!

Vi har det roligt på spåret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar