måndag 10 oktober 2022

Fullmånen, konsert & den där pizzan

Jag dubbelkollade nu & det var fullmåne igår. Saken är att både jag, mannen & dottern hade svårt att somna & sov lite mer oroligt. Är det fler därute som känt samma sak?

Jag känner mig lite trött men ändå är det inte lika jobb-snurrigt i huvudet som det varit senaste tiden.

Konserten i helgen med Eva Dahlgren var helt ok men inte något lyckopiller. Det blev lite samma sound på alla låtar & fullt ös. Skulle önskat lite blandat kanske något mer avskalat parti så hade jag nog uppskattat röjet mer. Jag gillar ändå Evas låtar & en del hade jag inte hört på väldigt länge.

Det mysiga var ju att gå ut & äta & prata lite om livet. Fast min mage tyckte inte kanske att den pizzan (eller om det var glaset med bubbel) var det bästa, hade lite magknip hela dagen efter & det brukar jag typ aldrig ha (sorry för den infon, borde väl ha ätit sallad men pizzan var så god & det finns inte riktigt goda italienska pizzor i vår lilla stad).

Nu på fredag blir det även tjejmiddag med ett av mina gäng. Det blir tätt mellan given ibland, härligt med roligheter på rad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar