torsdag 13 oktober 2022

Månadens Sellpy-fynd

 Nej jag kanske inte köper Sellpy varje månad men nästan. Förra köpet var en helt ny lättviktsdunjacka till yngsta dottern, jo den var inte helt perfekt då den var ganska kort i ärmarna men hon har ändå behållt den.

Den här gången behövde jag ett par nya joggingskor. Mina har varit flitigt använda men nu har det gått hål i dem på ovansidan & den ljusrosa färgen är mer grå... Mannen & jag hoppade in på sportaffären & kollade men de var så dyra & jag visste inte exakt vad jag ville ha. Jag har dessutom nyss köpt nya ecco-sneakers att ha på jobbet.

Jag gick in & kollade på Sellpy & mannen tyckte jag var knäpp som kollade på begagnade joggingskor. Beställde ändå ett par & ja de visade sig vara helt nya till ett superbilligt pris. De andra fynden var ett par helt nya mörkblå jeans från Uniqlo, som såg små ut men var stretchiga & sköna när de kom på & en vardagskofta från Esprit.

Nöjd med mina fynd från Sellpy den här gången!

Nya springskor!

Här syns halva jeansen men de är långa & bra!

Kofta som duger en grå måndag!

2 kommentarer:

  1. Wow, modigt att beställa skor och byxor från Sellpy, jag tycker det är så svårt att veta om de är sköna om man inte provar...Men grattis till lyckade fynd! Jag köper numera ofta väskor och ibland ytterplagg från Sellpy, har hittills fungerat fint!

    Ha en fin helg!

    Mvh Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut är det svårt med skor om man inte provar, mitt knep är att ta lite större storlek på skorna men inte alltid det fungerar. Fast det går att skicka tillbaka från Sellpy för 50 kronor i avgift. Jag bevakar vissa märken och favoritmarkerar det som är intressant på Sellpy på det sättet blir det ett lättare (och miljövänligare) sätt att shoppa. Det är så sällan jag är på stan och shopping suger min energi..

      Tack för kommentar och hoppas din helg också är fin!

      Radera