måndag 11 mars 2024

Måndag i mars

 Vad gör jag nu för tiden? Jo när jag inte jobbar eller tänker på jobbet så är jag i stallet & när jag inte är i stallet försöker jag läsa böcker & när jag inte läser böcker så går jag långa promenader...

På tal om böcker så har jag ju för vana att reservera alla bra böcker som jag läser eller hör om. Ofta är det nya böcker och då är det lång leverenstid men sen gick tydligen proppen ur och jag fick alla böcker på en och samma gång (konstiga låtreferenser i detta inlägget..). Nu har jag lite läs-stress också men det är en mysig stress.

I helgen plöjde jag den här boken som var en smärtsam läsupplevelse, men ändå läsvärd, otäckt när så många unga mår så väldigt dåligt!

Mellan allting händer också lite festligheter. I fredags var det trevlig tjejmiddag och nu på fredag ska jag ut med vänner i större staden & mannen ska också träffa "gubbarna" så vi får åka bussen hem tillsammans. Det är samma som med böckerna, en festlighet kommer sällan ensam....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar