måndag 11 oktober 2010

Borta bra men....

Lyckligt hemkommen från helgens äventyr (Ålandsresan..). Säga vad man vill om Ålands resor..  Men det var längesen jag var på disco & svängde mina lurviga (näe så lurviga är dom inte men det är ett kul uttryck..) till klockan tre på natten. Var två så himla bra coverband som turades om att spela ända till tre... & man ville ju höra klart.. jag älskar livemusik det var allt från reagge till hårdrock & så det som är modernt nu. Tyvärr vet jag inte vad dom hette & hittade det inte på nätet heller.. Härligt att mannen & jag fortfarande har så himla kul ihop efter tjugo år tillsammans..
Barnen träffade dom här gullungarna när vi var bortresta
Ikväll skissade jag på mitt yinyogapass som jag har på tisdagar. Vill variera asanas, eller ordningen på dom i varje pass. När jag sedan provade passet så kände jag direkt att det var tufft om man har mycket spänningar i höften som jag. Fick ändra om lite..

4 kommentarer:

  1. Va härligt! Att ni har det roligt tillsammans, det är verkligen en av hörnstenarna i ett förhållande som jag ser det. Och yinyogan, jag blir intresserad - kanske kan jag komma och yoga för dig någon gång?? Vi bor väl inte så långt från varandra?

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Du är hjärtligt välkommen & prova yinyoga.. även om jag är nybörjare på att undervisa i yinyogan..Jag bor i Karlskoga så det är inte långt bort.. Du har även yinyoga på närmare håll hos Sassa Lee.

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet att Sassa har det med i sitt schema men det är inte hon själv som har den. Tänkte att jag ville se dig och den vackra shalan också :) Och ta med mig min dotter kanske? Kan du inte maila mig när du har dina kvällar så kanske det passar någon gång? Kram
    annika@verklighet.nu

    SvaraRadera