torsdag 28 oktober 2010

Hej igen!!

Nej då har inte glömt bort bloggen, det känns bara som att allting snurrar så fort nu. Så då får jag försöka sakta ner på det som jag har kontroll på.. Inte boka in mer, inte känna krav att skriva här.
Men jag känner mig ändå handlingskraftig. Företaget är registrerat, nybörjarkursen och yinyogan är igång, jag har anmält mig till ett ashtangaworkshop med Olle Bengtström i Karlstad i november och jag har anmält mig till en yinyoga teacher training i januari. Dessutom har jag tagit en kontakt ang mina yogakurser. Inget bestämt, berättar mer senare.
Hemma är tvättkorgen full, barnen ska skjutsas hit och dit på aktiviteter, gympa, friidrott, dans och bild... Vill helst bara vara hemma och inte göra så mycket, men just nu är det inte så. Den tiden kommer väl.. längre fram.

2 kommentarer:

  1. Oj va härligt med så mycket planer! Och det finns en tid för allt. Kram och ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Det låter jättespännande! Härligt med handlingskraft.

    SvaraRadera