torsdag 8 december 2011

Kväll med guldkant

Ytterligare en kväll med tidig yoga. Stortjejerna var på friidrottsträning, lilla M tittade på Bollibompa & mannen vilade i soffan. Det jag gillar med min kriya är att det är inte så många asanas. I vanliga fall gör jag uppvärmningsövningar & då tar den drygt en timme med vila & meditation. Nu hoppade jag över dom & hinner yoga hela passet på 40 minuter. Kändes så bra, som om min träning gett resultat, 3 minuter i stolen med eldandning var inga större problem. Annars brukar jag få mjölksyra i slutet & nästan ramla ihop efter två minuter. Jag älskar min yoga & eldandningen!!
Efter yogan lagade jag Italienska köttbullar i tomatsås med pasta. Mysig familjemiddag, stortjejerna åt som om dom aldrig sett mat & mannen & jag lyxade till det med ett glas rött vin. Sen Bonde söker fru i tv-soffan. AMORE♥♥♥. En vanlig onsdagskväll med guldkant.

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt, håller med; älskar yogan o eldandning!! Kram!

    SvaraRadera