måndag 9 januari 2012

Typiskt..

Igår kväll var jag helt inställd på att jag skulle gå upp tidigt & yoga... Typiskt nog så fick lilla M värk i benen (växtvärk?) i natt så jag var vaken en hel del.. I morse kändes det som att det var smartare att prioritera sömnen före yogan.. Fördelen är att jag har kvar yogan till ikväll:-). Igår provade jag en kriya för lungor & cirkulation, det var jobbigt. Idag har jag träningsvärk i baksidan av benen. Vet inte riktigt vilken kriya jag ska välja härnäst.. Fortsätter att prova. Imorgon är det dags för mitt yinyoga pass igen. Jag har döpt om det till dynamisk yinyoga då jag har med uppvärmingsövningar mm. Hade lite funderingar på att ha en paus i mitt undervisande men har bestämt mig för att fortsätta ett tag till. Jag tycker ändå att det ger mig mycket.. Vi ska snart ha ett öppet hus på shalan, så här presenterar jag mitt pass:
Dynamisk yinyoga Ett yogapass med inspiration av yin och kundaliniyoga.Vi kombinerar mer dynamiska övningar med lugn yinyoga. Fokus ligger på den mentala och andliga delen av yoga. Passar dig som vill minska stress och bli mer närvarande i nuet samtidigt som du blir starkare och mjukare i kroppen.

3 kommentarer:

  1. Åh, du måste säga till när ni har öppet hus! tänk om jag kan åka dit och bara se dig och shalan. kram

    SvaraRadera
  2. Jag har mailat till dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Dendär träningsvärken baksida ben känner jag ju igen :D efter allt Har:ande! Går omkring med en konstant stelhet just nu, som jag hoppas ska ge med sig när jag säger goodbye till just denhär kriyan.

    Jag behöver inte på något sätt påminna dej om att lyssna inåt när det gäller din undervisning, men jag skickar ändå över lite pepp och inspiration - och en hjärtevarm kram!

    Och hoppas Annika har möjlighet att hälsa på under öppet hus :)

    SvaraRadera