måndag 23 januari 2012

Ur balans

Blir lite upprörd på jobbet & ledsen. Får gå in på toaletten en stund & torka några förargliga tårar som rinner ner för kinden. Känner mig orättvist behandlad eller rättare sagt tycker att en kollega har betett sig dumt. Fast inser väl att problemet ligger hos mig. Är ur balans idag. Annars brukar jag kunna ta att någon beter sig lite illa. Tänka att problemet ligger hos den personen. Tycka lite synd om den som inte kan tygla sitt humör. Men tydligen inte idag. Blir förvånad över min egen reaktion. Att jag tar åt mig så mycket.
Än så länge ingen mer magsjuka i huset.. men vågar inte blåsa faran över än. Ingen yoga igår, men lite studier i medicinsk grundkurs.

1 kommentar:

  1. Känner igen mig. Balansen saknas och då påverkas man mycket mer av yttre omständigheter.
    Hoppas att du finner din balans snart igen. :)
    Kram!

    SvaraRadera