torsdag 2 augusti 2012

Andra dagen

Andra dagen på min nya kriya. Den är knasig, konstig, härlig & kul på något sätt. Älskar min familj som inte höjer på ögonbrynen när jag yogar till en dam med vit turban som bla skriker har, har, hari:-). Datorn står i hallen & nu när jag är nybörjare på kriyan känns det bra med en "ledd klass", även om jag har den på papper. En rörelse får mig riktigt illamående så det är utmanande. Hade nästan glömt den här känslan när jag började med Kundalinin & mådde illa hela tiden.
Idag kändes det inte helt bra att jobba halvtid. Kanske för att jag var trött, lilla Nasse sprang i sitt hamsterhjul halva natten & det skramlade. Sömnen blev inte optimal. Jag & lilla M gick ut i skogen runt knuten & plockade blåbär. Det är en bra terapi. Räckte både till mellanmål & smulpaj till stortjejerna & en kompis.
Har fått låna två GI-böcker, härligt med ny inspiration. Hade undvikit kolhydrater hela dagen, men efter yogan åt vi räkor & då slank det ner några bitar pain riche stekt i olivolja med pressad vitlök på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar