torsdag 23 augusti 2012

Consolidate. Concentrate. BE YOU

Är med på en mässa idag. Det gäller att sälja in oss för då kan min arbetstid öka. Men känner ingen press alls utan tycker det är kul att vara där. Yogi Bhajans ord från Patience pays finns i bakhuvudet " Consolidate. Concentrate. BE YOU". Det gör mig lugn.
Ikväll gör jag min Kriya för första gången på egen hand. Innan dess har jag gjort den framför datorn. Känns otroligt bra, kan mer gå in i mig själv utan att bli distraherad.
Lilla M har feber & jag känner mig också lite krassligt. Försöker kurera mig med grönt te & ingefära.
Skickar ett mail med en yogafråga i kväll till Göran Boll på Mediyoga. Får svar på en sekund. Imponerad & tacksam!

1 kommentar:

  1. Åh va härligt det är med lärare som återkoppplar direkt på mailen. Jag får alltid svar av min lärare ibland direkt, ibland efter 10-12 timmar för att vi är i olika tidszoner. Men jag blir lika häpet glad varenda gång! Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera