onsdag 22 augusti 2012

Önskemål

Känner mig som i den där historien då universum (gud) skickar ner både en repstege, en livbåt & andra olika tampar som jag kan dra i. Men jag bara sitter kvar & skakar på huvudet & väntar på något ännu bättre. Något jag hade önskat mig visade sig inte ha så bra förutsättningar. Så istället för att hoppa på så sitter jag kvar här, patience pays.. Jag ägnar mig åt att fila på en visionboard/målbild.. Brukar göra det en gång per år. Men det här blir den andra för i år. När jag blir glad när jag ser den så är den färdig...
Ikväll blir det ingen yoga utan prioriterar tacomys med familjen & ett glas rött i soffan.

4 kommentarer:

  1. Åh så modig du är! Och så skönt det låter. Alltihopa. Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh. Visionboard. Jag fick ett (tanke)knyck häromdagen och bestämde mej för att göra ett jag med. Ännu har jag inte kommit till skott, men det ska bli. För jag vill. Sat Nam.

    Säger som Annika, så skönt det låter med mys! Härligt nödvändigt!
    Kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett kul sätt att få önska fritt:-). Mycket av det jag har haft med tidigare har slagit in. Men det gäller att välja en dag när man känner sig hoppfull & på gott humör så att det blir bra. Kram!

      Radera