fredag 10 december 2021

Fredag

I tisdags hade jag min sista yogaklass för den här terminen och det var som att luften gick ur mig. Jag har varit så trött. Yogaundervisandet ger mig verkligen energi och känns meningsfullt men det är svårt att få tiden att räcka till för både jobbet & fritiden. Jag vet om det och ändå tror jag det är värdefullt att göra saker då det annars gärna byts ut mot tid i soffan😀.

Idag ska vi på julbord med jobbet och sedan hoppas jag på en lugn & återhämtande helg. När mellandottern flyttade hemifrån så bytte yngsta dottern rum men fick inte riktigt med alla sina prylar om man säger så. Jag hoppas att jag får inspiration att göra om hennes gamla rum till gästrum. Det finns en säng och sedan får jag se vad vi kan plocka ihop för att få det hyfsat mysigt inför jul. Förhoppningsvis så ska båda "stordöttrarna" sova hemma samtidigt något i julhelgen.

Imorse var det snö på hundpromenaden
Lapphunden var överlycklig!

Hemma 

Julbord idag och då fick nya
tröjan i kashmir (från Sellpy) lufta sig

Trevlig helg önskar jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar