måndag 13 december 2021

Glöm inte det som är viktigt!

 Det är måndag och jag har haft ett svårt samtal på jobbet. Tyvärr låg det i bakhuvudet hela helgen men jag känner ändå att jag har hanterat det bra. Jag har sovit gott & njutit av helgen!

Ibland får man hela tiden påminna sig om de små sakerna som egentligen är det stora hela: att familjen mår bra, att vi älskar vårt hus, att jag känner mig frisk osv. Saker på jobbet kan vara mycket jobbiga men är ändå inte mitt viktigaste.

Jag är ändå väldigt glad att jag har yogan när det stormar. Jag vet att jag blir mycket bättre på att hantera svåra saker när jag har mediterat.

Bok som lästes ut i helgen. Kanske lite för enkel
för min smak men ändå mysig läsning.

Jo minsann min man bjöd på en GT
(annars är det rött vin som gäller för mig)

Morgonhimmel har guld i mun

Ett stort glädjeämne är denna pälskling!

Fiskgratäng till söndagsmiddag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar