onsdag 5 april 2023

Att inte träna och inte göra Sellpy-fynd

 Tänkte att jag skulle träna idag för att annars blir det svårt att få ihop tre träningsdagar den här veckan. Men sen kände jag att jag inte orkade. Velade lite fram och tillbaka men eftersom jag hade yogaklass igår (sista gången på kursen...nästan hurra) & var på ridskolan med dotter i måndags kändes det skönt med en hemmakväll. Det var jag värd.

Hämtade ett paket från Sellpy idag. Det är svårt att hitta bra fynd. Men nästan värt pengarna att leta och hjärtmarkera de kläder som kanske kan vara något. Som en liten hobby att ibland ägna en stund åt att leta efter tex den perfekta kjolen. Minns nu att senast jag beställde från Sellpy hade jag hittat en så fin kjol men tyvärr var den alldeles för smal i midjan, gick inte alls att knäppa... Den här gången hade jag fyndat en lättviktsdunjacka till dottern, den var så där, armarna var lite för korta och dunet inte helt jämnt fördelat, men duger som extrajacka, ett par kostymbyxor till mig, drömde om ett par riktigt långa med hög midja och de här hade lägre midja och var en cm för korta men ändå ok, ett par jeans som var för korta & en ulltröja från Gant som var ok men tråkig, ibland får jag för mig att jag bara ska ha klassiska kläder för då blir det lätt att välja på morgonen men det fungerar inte riktigt så..

Var visst lite nopprig ser jag på bilden....

1 kommentar:

  1. Jag har också vilat från träning idag. Ibland behöver kroppen få ta det lugnt.

    SvaraRadera