lördag 29 april 2023

Dagens

 Lördag och jag tänkte först åka till gymmet men sen började jag städa lite smått.  Ni vet hur det är när man jobbar hela veckorna och sen är man hemma på helgen när dagsljuset flödar in & inser att det inte är helt rent...Sedan sprang jag omkring och städade lite här och plockade undan lite där, bland annat fastnade jag i tonårsrummet, hur många kläder kan man ha på ett golv? och tonårstoaletten ska vi inte prata om..

Sen var klockan för mycket för gymmet så det fick bli en liten lunka-löp tur med hunden istället. Råkade trampa lite snett när vi mötte en annan hund som min hund gärna ville hälsa på men som tur var gick det bra efter en stunds haltande kunde jag springa igen.

Har lite ångest för att jag ska snart stå i en cafeteria på en gymnastiktävling där yngsta dottern är med. Efter en intensiv jobbvecka vill jag inte ha några måsten men självklart måste man ställa upp.

Jobbselfie..här är jag...

2 kommentarer: