fredag 14 april 2023

Fredagsläget

 Fredag och jag har redan sjunkit ner i soffan. Skönt att den här veckan efter påsk är över, den nya tjänsten är just ny och ganska utmanande men idag slutade jag hyfsat tidigt och hämtade dottern vid skolan. Hon ville till biblioteket (bra med en dotter som vill läsa), till HM och köpa något smink och sen handlade vi mat till helgen (jo jag var också till systembolaget, lite rött vin krävs också).

De gånger jag vaknar vid fyradraget på morgonen så tänker jag på jobbet och på den hästen vi ska hyra efter sommaren. Men jag skulle inte säga att jag är stressad. Däremot kan våren vara lite utmanande för mig.

Träningen går hyfsat bra, igår var vi på gymmet mannen och jag. Vi håller i och det är bra! Häromdagen sprang jag lite intervaller på motionsspåret hemmavid och det var mycket jobbigare än att springa på löpbandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar