tisdag 2 mars 2010

Practise

Yogat två kvällar i rad visserligen lite för sent men bättre än ingen yoga. Har lyssnat på Kinos podcast (se förra inlägget) när hon leder första serien, fast jag gjorde bara alla stående. Har haft ett helt annat tempo i mina solhälsningar precis som Nina skriver om här, kommit utanför min bekvämlighetszon när Kino räknar. Känns rätt just nu att utmana kroppen lite mer, även om det känns lite som jag har blivit överkörd av en bulldozer...skämt åsido så kanske det beror på att det är lite ljusare ute nu, att orken återkommer.. Namasté

3 kommentarer:

  1. Jag trivs utomordentligt bra i min bekvämlighetszon... vilket gör det till en sann utmaning att ta sig ur den. Men jag är ju envis!

    SvaraRadera
  2. Det är ju det man växer på, att ta sig utanför det bekväma :) Good luck!

    SvaraRadera
  3. Vi människor är ju vanligtvis väldigt bekväma av oss. Bra att kunna komma ur den zonen, att våga utmana sig själv. Precis som du gör. Och visst är det härligt att det ljusnar allt mer ute?

    SvaraRadera