onsdag 3 april 2013

Maratonflytten

Fick stressa till mitt yogapass igår. Kände mig stel & ringrostig även om mitt yogaprat under passen sitter stenhårt i ryggmärgen. Mina yogavänner var nöjda.
Flytten & ladies holiday tar lite knäcken på mig. Förkyld, stel nacke & trött. Flytten känns som ett maratonlopp där vi inte ser mål på länge. Nu ska jag vara ledig i två dagar & hoppas kunna köra stenhårt med att flytta ur förrådet & börja städa.
Yogan är på paus & det känns verkligen inte bra. Jag vill yoga varje dag. Då mår jag som bäst!
Läser den här boken. Inte nytt för mig då jag har lyssnat på poddar om Access i säkert ett år. Känns som det kompletterar min yoga bra.

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig från när vi skulle köra igång vår flyttkarusell och städa ur och samtidigt hoppas på att huset skulle vara klart! Men du går i mål snart, du får yogaandas när du packar och vara i stunden, det är också yoga. Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära Annika, beundrar alla som har flyttat.. kunde aldrig tänka mig vilket jobb det var.. Kram

      Radera