torsdag 29 oktober 2015

Läget

Det har varit mycket på agendan på sistone. Det efterlängtade höstlovet med några lediga eftermiddagar har mer känts som ett pusslande än en skön ledighet. Men idag hade jag en kraniosakral behandling inbokad & det var som en vändpunkt. När man vaknar till & inser att man fastnat i någon sorts stressbubbla.. Jo visst jag är trött & behöver vila. Men allt är ok! Fjortonde dagen med nabhi kriya. Längtar efter andra kriyor men vet att jag behöver stärka upp magpartiet. Skönt att yogan blir gjord på morgonen så att jag kan ligga i soffan under filten på kvällen. Vikten av vila!

3 kommentarer:

  1. Härligt resonemang - yoga på morgon, under filten på kvällen! Så tänker jag också, annars blir det lätt att det blir under täcket på morgonen OCH under filten på kvällen. The shit has to be done in the mornings, typ :)
    Kram och vila!

    SvaraRadera
  2. Precis så, yoga på morgonen is the shit, fast ironiskt nog låg jag kvar under filten i morse, yogan får bli gjord innan klockan sju ikväll... Hi hi Kram

    SvaraRadera
  3. Ibland på morgonen och ibland på kvällen...när det passar sig. Det är bra så, tänker jag! Kramar

    SvaraRadera