fredag 20 maj 2022

Det är fredag

 & det är så många puckar på mitt "nya" jobb. Men zoomar jag ut till ett större perspektiv så är det här precis vad jag har önskat mig. Det är lite mer resor i länet än jag hade tänkt mig men å andra sidan tycker jag mycket om tiden i bilen. En del av tiden, speciellt på morgonen,  kan jag faktiskt lägga på lyssnande av lite yogamusik med mantran & det är något som fyller mig med ny energi & gör mig glad & lugn.

Idag ska jag till stallet med dottern & sen är det tjejmiddag med ett av mina tjejgäng. Jag hade nästan glömt bort det men kom på i veckan att det var ikväll det är dags! Det ska bli skönt att bli lite bortskämd med mat & prat.

Ibland kommer man på hur man kan maxa sin redan befintliga garderob. Ett nytt sätt att knyta sjalen gjorde min outfit lite roligare här i veckan. 

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar