måndag 23 maj 2022

Dråpligt & boktips

Jag träffade en granne vid brevlådorna & unghunden blev vild & ville hälsa. Jag berättade om en gång när jag gick med två hundar & de blev vilda & hoppade upp på en dams vita byxor😅. Precis då kryper unghunden ur kopplet ställer sig med framtassarna på grannens rumpa (som tur var hade han rena tassar) & sen sprang han helt vilt runt omkring i hela kvarteret. Ända tills jag sprang in & hämtade grillad kyckling för då kunde jag fånga honom. Just då var han ganska billig kände jag....

Bushunden!

Vi går en hundkurs i allmänlydnad nu & jag har ingen större lust egentligen men det kanske behövs😄.

Annars har jag läst den här boken & den rekommenderas. Kanske för att jag har varit en del i yogavärlden & att det också går att gå vilse i allt som är nyttigt & bra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar