måndag 9 maj 2022

Måndagskväll

 En vecka sen jag skrev här. Nu är det måndagskväll & jag har varit på ridskolan med yngsta dottern, åkt hem, åkt tillbaka till ridskolan då dottern glömt sin jacka, hämtat mina föräldrar vid buss-stationen då de varit på kryssning & lyssnat på jazz & Lisa Nilsson, kört dem hem, lagat pasta med tomatsås & sedan fastnat i soffan med bara lite uppehåll för att hunden måste kissa eller att jag var tvungen att äta rostad macka med hallonsylt, trots jag just ätit, trötthet gör mig hungrig... Nu är magen svullen & jag blev inte piggare...

Jag var ledig i fredags & klippte mig innan vi åkte till Södertälje & bodde på hotell. Yngsta dottern skulle tävla i gymnastik tidigt på lördag morgon. Vi hade det trevligt & gymnastiktävlingen var bra organiserad & gick snabbt. Jo det är kul men eftersom även de äldre döttrarna gick i gymnastik har jag varit med förr om man säger så.

Igår sken solen & jag drömde mig bort till Grekland, jo det vore något.. (men vi har inga pass😁). 

Mat på hotell


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar