lördag 6 januari 2024

Lördagsläsning

 Det är lördag & 25 minus ute. Jag trodde veckan skulle vara lugn men det var full fart på jobbet. Jag känner mig ganska trött & oinspirerad just nu. Jo det är inte alltid lätt att hålla modet uppe mitt i mörka vintern.

Annars då, jo jag läser Stacken av Annika Norlin, en annorlunda & intressant bok men inte så att jag längtar efter att krypa ner i sängen & läsa den som jag kände för den förra boken jag läste: Eleanor Oliphant mår alldeles utmärkt av Gail Honeyman, även om den inte kanske höll hela vägen.


Flera böcker står på väntelistan eftersom jag envisas med att reservera böcker på bibblan så fort jag hör om någon bok som verkar intressant. Dessutom kanske jag hittar någon mer bok när jag ändå är där..

Idag kommer en kompis till äldre döttrarna & ska rida ponnyn, det ska bli intressant att se om någon som har ridit länge får ponnyn att vara lite mer på hugget😃. 

Imorgon ska vi hämta mellandotter som ska flytta hem några veckor innan flytten går vidare till huvudstaden & nya äventyr.

Nu ska jag ge mig ut på hundpromenad i kylan & ta tag i den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar