fredag 19 november 2010

Lilla M hade magsjukan natten till igår. Stackars minstingen, kräktes mycket i en timme och sen var det bättre som tur var.. Igår var vi hemma, hon vilade och jag städade och när hon var vaken så sjöng vi "i ett hus vid skogens slut, liten tomte tittar ut.." favoritsången och läste bra barnböcker. I morse var hon pigg igen så då fick hon och hundarna åka till mina föräldrar. När vi kom dit sprang hon direkt till morfar och gav stora kramen, kärlek! Jag är så tacksam för hjälpen jag får..
Idag mår jag lite halv-illa och magen värker. Håller tummarna för att jag inte är smittad av elaka magsjukan. Ikväll bär det av till Karlstad för ashtanga workshop. Undrar hur det ska gå, andra veckan med yogauppehåll för min del. Hoppas på ny inspiration, yogalust och kraft.... (Men just nu skulle jag helst vilja åka till något ställe nära naturen, havet eller skogen och bara titta ut genom fönstret och ta det lugnt).

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Det är kanske det som du får på din workshop. Jag fick ny kraft och lust till yoga genom att läsa i lite böcker och prata med er på internet.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  2. Åh,jag hoppas du får det fint på din workshop. Och att du inte mår illa :) Tänker att det nog blir det som du önskar, men på ett annat sätt. KRam

    SvaraRadera