måndag 8 november 2010

Vardag

Åhh så skönt med vardag igen. Har varit på fest för andra lördagen i rad. Tacksam för att vi har så goda vänner. Det enda kruxet är att man kommer i säng så sent, framåt två på natten.. Sen vaknade lilla M åtta, ja jag vet det är helt ok för en liten som inte ens är två år, mina barn har aldrig varit supermorgonpigga. Men sex timmar sömn är på tok för lite för mig. Ont i huvudet och gick lite som i dvala på jobbet idag. Härligt att komma hem och ta en promenad med hundarna. Lilla M roade sig med stortjejerna och deras kompisar så jag kunde bara gå omkring hemma och plocka i ordning, (det finns alltid saker som ligger på fel plats) dammsuga och laga mat. Tyckte att det var avkopplande.. inte alltid jag tycker så.
Igår var det bara två tappra på min nybörjarkurs (några bortresta och någon sjuk), men jättemysigt jag hade tänt massor med ljus, vi yogade och sen pratade vi om yogan. Ingen mysore för mig efteråt, då jag var för trött och var tvungen att storhandla. + att det är "tjejvecka" så jag tar det lite lugnt i några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar