lördag 6 oktober 2012

Livet en lördag

Kände mig riktigt utvilad imorse. Men sen kom det lite emellan. Som en hund som kräktes väldigt många gången (gudskelov mår hon bättre nu). Stadsbesök med en trilskande treåring & en tonåring som ville gå i alla affärer. Sovande lilltjej i bilen som råkade kissa ner, bilstol, bilsäte, sina kläder & mina när jag lyfte henne..Lägg till några tvättmaskiner, skjutsande av barn, handlande av en massa mat & matlagning. Vill inte klaga men just nu är jag trött. Har tänkt på nyttig mat, gröna drinkar & detox hela veckan. Minns att jag förra helgen bestämde mig för något sorts godisförbud. Fast idag är det jag som har nallat i barnens godisskål, tror bestämt att jag har ätit mer än barnen.

Yogan har begränsats till lite dans till uppvärming:-) & meditation för hjärtat efter det♥.

2 kommentarer:

  1. Låter härligt med dans och meditation för hjärtat...inte alls begränsat...mera.
    Stor Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, det har du helt rätt i, det kan nog mer expandera:-)

      Radera