torsdag 18 december 2014

Intuitionen

Mina döttrar önskar sig dyra parfymer & bodylotion. Själv är jag jätteglad över min ekologiska sesamolja, att smörja in sig med efter duschen, hälla i gröna drinken & över woken.
Jag sa till min man att om den här mixern går sönder vill jag ha en Kitchen Aid nästa gång. Det skulle jag nog inte ha sagt. Hällde i fryst grönkål mm & när jag hällde på varmt vatten från vattenkokare, kling, så blev det en lång spricka i glaskannan, som nu läcker lite. Drinken blev ändå bra förutom lite för mycket gurkmeja den smaken har jag svårt för. På väg till ett möte funderade jag på en tjänst vi hade beställt & de hade inte hört av sig på flera månader. Inom fem minuter ringde mobilen & de hörde av dig. Kanske har jag bra intution just nu.

Igår sparade jag yogan till kvällen. Det var underbart, mjukare i kroppen & mer fokus. Men imorse satt jag på mattan igen. Yoga som blir gjord är den bästa yogan.. Kram & Sat Nam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar