onsdag 9 juni 2021

Önska!

Efter att jag skrev förra inlägget om att jag saknade att umgås med andra vuxna som inte är familj så träffade jag en vän vid affären & vi bestämde att om vädret tillåter så grillar vi på lördag. Efter det så fick vi meddelande om att vi var välkomna till vänners sommarställe på kusten på midsommar. Perfekt när önskningar slår in snabbt.

Nu önskar jag mig bara ett ännu bättre jobb framåt hösten😂💥

Igår tog jag första dosen vaccin & idag har jag ont i armen men annars ok. Vill ut & springa så fort som möjligt men ikväll är det valpkurs med unghunden. Har gått flera kurser den här våren för att försöka få lite ordning på bus-björnen. Han är jätteduktig förutom när han ska klippa klorna & hälsa på folk. Han vill bara skälla & hoppa upp & slicka alla i ansiktet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar