fredag 4 juni 2021

Vad som hände med vaden

 Igår var det dags att springa igen. Tänkte att jag skulle köra intervaller, inte några sådana uttänkta, utan spring en låt och gå nästa. Jag har gjort en spellista med musik som gör mig peppad att springa, Agnes är absolut en favorit, hennes låtar snurrar på en hög energifrekvens💥. Gick dock ganska trögt precis som förra rundan, att det gick bättre varannan gång var alltså ingen teori som höll i sig. När jag sprang där i godan ro tänkte jag att jag skulle ta lite mer energiska steg i mina barfota skor och PANG så smällde det liksom till i vaden. Tusan vad ont! Fick linka fram efter det. Men tänkte: ont ska med ont förgås och jag linkade runt resten av rundan trots att det fanns genvägar hem.

Som det kändes igår trodde jag knappast jag skulle kunna gå idag men idag är det bättre men inte direkt något läge att springa om jag säger så. Surt nu när jag kommit igång. Att springa får mig att känna mig stark, glad och lite hot😂.

Har skrivit ut några kriyor (yogapass) så jag hoppas att de blir gjorda i helgen. Nu har jag gjort en väldigt kort och långsam yogafrekvens från mediyogan och sjungit mantrat pauri 1 i Jap Ji 11 gånger på morgnarna. Det är fint men för kort för att det ska göra susen.

Trevlig helg💓


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar