tisdag 22 juni 2021

Sirapssegt


Snart midsommar och jag fattar inte hur trött jag kan vara. Känns lite som att allting är sirapssegt. Yogan har mest varit lugn mediyoga och 1a mantrat från Japji. Kände dock häromdagen att jag blev sugen på att byta till 2a mantrat och när jag läste att den handlade om tålamod kände jag att det var inget att tveka på då jag har en del som prövar mitt tålamod på jobbet😅.

Läser fortfarande en del om sparande genom en annan lite mer medveten livsstil, just nu genom boken Lev Lokalt. Tänker att jag ska ha vissa strategier för mitt shoppande. Tex kosttillskott så håller jag mig till mina gamla vanliga dvs Börjes Algtabletter i storpack som yngsta dottern äter, magnesium med zink och MSM som på bilden som jag äter. När de är slut får jag köpa nya men inte prova något nytt.. Börjar man läsa om kosttillskott är det så lätt att känna att man behöver allt möjligt...

Bästa investeringen är ändå killen på bilden, min lilla björn ger mig så mycket glädje. Igår hade vi avslutning på hundkursen och då fick han en rosett. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar