fredag 1 januari 2010

2010

Hade inga direkta nyårslöften. 2009 skrev jag i min kalender att jag skulle fokusera på: kärlek till familjen, Yoga (min egen träning, filosofi & instruerande), skriva (bokmanus nr 2 mm). Ja skrivandet blev det inget av, förutom här i bloggen, yogafilosofin har inte heller tagit någon stor plats, men familjen & yogan har fått mycket fokus:-). Inför 2010 så känner jag mer att jag ska ta det lugnt, lita på att allt är som det ska vara. Sluta kämpa, sträva, försöka, hoppas, utan vara lite mer laidback & lita på att allt ordnar sig till det bästa.. 

Idag blev det lite ashtanga igen, 5 solhälsning A & 5 B + alla stående.

2 kommentarer:

  1. Sluta kämpa, börja leva heter ju en bok (Sanna Ehdin) och jag har flera gånger upprepat det mantrat för mej själv. Det är bra. Det är så vi borde tänka!

    SvaraRadera
  2. Har visst den boken i bokhyllan, var länge sen jag läste den kanske ska läsa den igen..:-)

    SvaraRadera