fredag 15 januari 2010

Frisk

Som tur är är lilltjejen frisk & kry igen. Hon sov hyfsat inatt & eftersom stortjejerna hade sällskap med kompisar till skolan så kunde vi somna om & dra oss ända till tio..skönt.

Häromkvällen ville stora K åka till biblioteket, & eftersom jag tycker att läsande bör uppmuntras så åkte vi på direkten. Jag gick bara till kokbokshyllan & yogahyllan, hittade många kokböcker & en yogabok.

Så ikväll gjorde jag programmet i boken. Ett förkortat ashtangaprogram, glömde titta på klockan när jag började men tror jag höll på lite längre än 30 minuter. Kändes som ett bra pass när man har ont om tid. Mellan I passade lilla M när jag yogade. Resten av familjen är på Bosön på träningsläger med friidrotten Mannen ringde förut & berättade om god mat de ätit där på restaurangen. Jag vill oxå äta på restaurang..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar