lördag 16 januari 2010

Lördag


På eftermiddan åkte jag en härlig tur på längdskidor med mellan I & min pappa. Hade hoppats att hinna med att yoga idag men efter skidturen fick vi mat hos mina föräldrar. Sen åkte jag & tjejerna hem & jag gjorde pop-corn & vi kollade på Robinson. När mellan I skulle sova så var hon lite mörkrädd, hon tycker det är lite läskigt när inte pappa & stora K är hemma. Hon fick ligga i pappas säng men ville inte vara själv. Så jag stoppade ner lilla M i spjälsängen & ut med yogamattan. Det blev kortprogrammet idag igen. Känner mig glad att jag hittat det även om det är många rörelser som fattas så känns det som man hinner mycket på ganska kort tid. Tror jag höll på ca 40 minuter. Lilla M tittade intresserat genom spjälorna & när jag var färdig så fick hon följa med ner till soffan & somnade i min famn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar