fredag 5 juli 2019

Fredag med semesterfeeling

Tjoho idag går jag på semester i tre veckor! Ska bli så skönt även om det har varit ganska lugnt på jobbet på sistone. Hela veckan har varit trött då de andra i familjen har sena vanor (och vissa 18-åringar väldigt sena vanor) och även om jag somnar har jag koll i sömnen och vaknar lite då och då för att kolla om alla är hemma...

VECKANS BÄSTA: Styrketräning två gånger den här veckan med min man, jo vi är där samtidigt men tränar inte ihop. Styrketräningen är så kul nu och det känns lite bättre i mina knän och jag är inspirerad att hitta nya övningar & att utveckla de jag gör. Lyxtid med något jag gör bara för mig. Lyx lyx lyx😄

VECKANS YOGA: Tre ganska snabba övningar med eldandning på morgonen & en fin meditation har jag gjort några kvällar. Yogan är lite i bakgrunden just nu & det får vara ok. Jag kommer nog snart "levla" upp då jag ska på level två längre fram i augusti i Båstad.

VECKANS SKRIVA: Min skrivlust har kommit tillbaka & jag har så många idéer gällande skrivande men nu är jag iallafall nöjd att jag får ner några rader här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar