tisdag 25 februari 2014

Åhh nej

Svärmor är sjuk och svag och är inlagd på sjukhus, skönt att hon får vård nu men oroligt innan hon fick hjälp. Imorse var det punktering på bilen. Ikväll råkade jag låsa en kär yogaelev ute. Eftersom vi är på övervåningen på ett kafé' som är stängt på kvällen måste jag låsa dörren. Det hörs inte heller om någon bankar. Kan inte låta bli att gräma mig lite över den här dagen... Jo jag vet yogan handlar om att släppa taget..men inte alltid så lätt..
 
Hemma har svanarna återvänt & cirklar över sjön. Det blir en vår i år med!

7 kommentarer:

  1. Idag blir nog en bättre dag. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Tack alla fina och här kommer en cyberkram!!

    SvaraRadera
  3. Ingen vidare bra tisdag. Tar kraft sånt där. Men nu tar vi nya tag och satsar på en skön onsdag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Här kommer en stor kram från mig med. <3

    SvaraRadera